torsdag 4 november 2010

PAUS.

Jag är less. Jag har inget att göra och ändå en massa. Jag kikar på 50 fotobloggar men har ingen inspiration. Jag är hungrig men inte sugen på något och när jag är sugen är jag inte hungrig. Jag är inte ens trött. Jag har inga pengar. Jag är less på teven och på alla mina böcker. Jag är less på att Moses är på jobbet hela dagen och sover hela natten. Jag är less på att springa och jag är less på att ligga i soffan. Jag är less på bloggandet och jag är less på den nya bloggen som inte funkar som jag vill. Så jag är tillbaka här. Fast nu tar jag en paus.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas du kommer tillbaka snart!

Anonym sa...

Ryck upp dig nu. Du har väl inte så fasligt många hundra sidor oskrivna!
/ Håkan

Annapanna sa...

Jag ogillar pausen (av själviska skäl), men gillar att du är tillbaks på den här bloggen. Den är snyggare och har ett bättre namn. That's my two cents. :)