torsdag 4 februari 2010

Hittade en lista hos Stina och svarar på den för att jag är less på mina böcker.

Beroende av? En dator med internetuppkoppling.
Vad får du oftast komplimanger för? "Du har så fina kort på bloggen, men du har väl en systemkamera va?"
Var bor du? Svartbäcken, Uppsala.
Trivs du där? Oja, vill aldrig, aldrig härifrån. (Gabban förstår)
Äger du några Converse? Gula och gröna. Inga är hela. Måste köpa nya inför våren.
Sprit, cider, vin eller öl? vin.
Vad har du för mobiloperatör? Det tänker jag inte svara på för då kommer du bara att ställa ännu fler jobbiga frågor.
Är du allergisk mot något? Säkert. Säkert saker jag tycker om.
Hur svarar du i mobilen? Hallå, hallå, hör du mig nu!?
Vem ringde du senast? Gabban var den senaste som jag fick prata med, Maria svarade inte.
Antal timmar sömn i natt? sju.
Sov du ensam? Ja.
Brukar du komma i tid? Nä.
När mår du bäst? När jag har sovit och ätit ordentligt.
När blev du fotad senast? Moses tog en jättenärbild av mig i söndags.
Vanligaste färg på dina kläder? Svart tyvärr.
Favoritdryck på morgonen? Kaffe!
När brukar du oftast gå och lägga dig? Mellan "How I met your mother" och "Seinfeld"
Är du blyg? Näej, det kan jag inte påstå.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? ...nää...
Är du bortskämd? Lagomt.
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja.
Vilken tid gick du upp idag? 08.00
Är det okej att gråta? Gråt så mycket du vill!
Vill du ha barn? Nu?
Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten.
Bor dina föräldrar tillsammans? Ja.
Har du tandläkarskräck? Ja.
Är du morgon- eller kvällsmänniska? Morgon, men inte galet som mormor.
Vilken ögonfärg har du? Blå.
Senaste låt du hörde? Walk on by, Dionne Warwick.

Inga kommentarer: