torsdag 26 augusti 2010

En vän med bil.

Saker med mitt liv som aldrig upphör att förvåna mig:

Första grejen.

Jag är snart 30 år (eller nej, inte sååå snart men snart kommer jag att vara snart 30 år och det blir mer effekt om jag skriver att jag är snart 30 år.) och har inte en vän med bil. Ja, i Skellefte förstås men det räknas ju inte. Här i Uppsala där jag bor har jag inte en vän med en bil. Jag som skrev teorin dagen efter jag fyllt 18 år.

2010års-Lisa ba: "du kommer ju aldrig att köra bil"
2001års-Lisa ba: "men man får gulstjärna i himlen om man har alla rätt på teorin"
2010års-Lisa ba: "moahahahehahah"

Sen kommer jag inte på någon mer sak med mitt liv som aldrig upphör att förvåna mig. Inte just nu iallafall.

3 kommentarer:

Jojeanontottote sa...

Eventuellt så kanske jag ska ta och skriva ut det här inlägget och bära med mig och ta fram så fort jag funderar på att fråga dig om du har körkort! :)

Lisa sa...

Saker med mitt liv som aldrig upphör att förvåna mig #2: Antal gånger som J&A frågar mig om jag har körkort...

Jojeanontottote sa...

Hahahaha!!!