fredag 20 november 2009

Svajiga fredag.

Inatt har jag sovit ungefär två timmar. De mesta mellan sex och nio. Så nu dricker jag väldigt mycket väldigt starkt kaffe och hoppas på ett mirakel.

Det enda positiva är att jag inte är lika trött som jag ser ut. Om det nu egentligen är något bra? Jag skulle iallafall få köpa hur mycket lättglögg som helst. Stensäkert.

Det är mest benen som är lite svajiga. Och hjärnan som inte riktigt vill vakna. Armarna är lite tunga och kalla. Men magen är vaken. Kan den hålla masterseminarium på egen hand tror ni?

UPPDATERING: OK, nu gråter jag åt ett sådant där förfärligt massmejl av typen "fånga dagen". Jag hatar sådana där mejl. Min vänner med kontorsjobb verkar bada i dem. (SKICKA DEM INTE HIT!) Jag är verkligen trött.

3 kommentarer:

Isak sa...

Urk för massmejl!

Lisa sa...

Jag vet Isak. "Jag tänkte på dig så mycket att jag forwardade det här färgglada, dåligt översatta, larviga, mejlet om något semi-religiöst till dig och 25 av mina närmaste vänner. Det är en söt kattunge längst ned. Och komihåg! Det här mejlet kommer förändra ditt liv!"

Unknown sa...

Har du början till baconfeber eller?