onsdag 18 februari 2009

Ignorerad

Varför addar människor jag aldrig pratat med mig på Facebook? Det kan väl inte vara så att jag en gång känt en massa människor som jag nu glömt bort?

Om vi nu en gång fanns i samma sammanhang kunde de väl ha addat mig då. irl så att säga. Då hade jag sluppit sitta förbluffad framför skärmen och undra: vem av alla jag aldrig kände är det här?

Jag har inga höga krav, jag tycker bara att vi någonsin ska ha sagt någonting till varandra. "Hej" hade varit trevligt.

Ignore.

5 kommentarer:

Isak sa...

Har hänt mig ett antal gånger, men det är nog troligtvis för jag har så svårt för att komma ihåg folks fullständiga namn :P

Lisa sa...

Menar du att du har addat folk du inte känner, eller att du blivit addad?

Isak sa...

Att jag addat folk som jag inte känner men tror att jag känner, skumt.

Lisa sa...

Grejen här är väl att jag vet vem personerna är och tror att de vet vem jag är, det är bara det att vi aldrig har pratat och ännu mindre känt varandra. Som sagt. Hej hade räckt.

Isak sa...

Aha! då blev min kommentar genast oväsentlig :P