fredag 16 oktober 2009

Uuuuäääh!

Här sitter jag med böcker och papper och färgglada pennor och lappar. Ett glas vatten och en hög med russin. Och antecknar meningar jag inte längre orkar förstå. Det känns väldigt slitigt. Minuterna släpar sig fram fast eftermiddagen rinner iväg. Jag vill inte plugga idag. Jag vill baka kakor, städa lådor eller sova lite under en filt. Helst det sistnämnda.

Idag är det fredag. Och det betyder bara att jag har insett att det blir ingen ledighet i helgen heller. Jag måste göra samma sak imorgon. Det finns liksom ingen gräns mellan den här veckans arbete och nästa.

Men nu ska jag bara kämpa en stund till. Sen ska jag träna och bada och basta. Tills jag blir ett russin själv.

So Long,
and thanks for all the fish!

1 kommentar:

Maria F sa...

blöter du ner dig..huvva vad det var länge sen man var där nere o tog ett dopp.