torsdag 22 oktober 2009

En fröjd för ögat. Något att titta på:


Liksom underbaraclara tänkte jag nu tipsa er om några fina bloggar.

Först ut är just underbaraclara som har mycket vackra bilder och skriver tänkvärda inlägg.
Paraplybloggen som egentligen heter något komplicerat på franska. Den är fylld med vackra kläder och bilder, väldigt retro.
Femtiotalsjakten är precis vad det verkar vara och så full med gamla vackra saker att jag önskar mig en obegränsad budget och en enorm lägenhet.
Miriams kafferep är hemtrevligt och lättsamt.
Slutligen är Niotillfem också bara utomordentligt fin.

Och vänta, nu höll jag på att glömma: Mon Chéri.

Bilden kommer från "Femtiotalsjakten".

Ps. övriga bloggtips finns i listorna till höger. Jag vill knuffa lite extra för Mina bestyr och Försök att inte se så snygg ut. Ds

2 kommentarer:

Pernilla sa...

Hej
Vilken fin blogg du har!!
Ska gå in och titta mer igen imorgon när jag har mer tid...
Hittade in till den via Libbys femtiotalsjakten...
Kram Pernilla

Lisa sa...

Hej Pernilla, kul att du tittade förbi!