torsdag 15 oktober 2009

Nämen, titta, det är ju mitt kök!

Jag har nyligen snubblat över en fenomenal inredningsblogg: Design*Sponge. Den uppdateras flera gånger per dag och nästan allt är kusligt charmigt. Men det här köket tar priset. Det måste ju vara jag som bor där. Det är ju mitt kök, fast i någon annans hem... Se så gammalt och skruttigt och underbart det ser ut! Och grönt. Det måste vara menat för mig.

Bilden har jag lånat från ovan nämnda blogg, fler bilder från det vackra hemmet kan ni se här.

2 kommentarer:

marita sa...

Jag som trodde att du hade flyttat. Det såg ut som Lisa. Vilken underbar blogg om inredning du har hittat.

Lisa sa...

Det är nog mycket troligt så att jag ska flytta dit. Jag vet bara inte om det än. Ja, visst är det en fin blogg! Och en massa Gör-Det-Själv (DIY) projekt finns det också.