söndag 12 april 2009

Internetdejting. Lägesrapport 16

Detta har hänt sen igår:

1. Jag har svarat på mejlet till matchade killen, och sagt att jag gärna träffar honom. Han kommer från Österrike, bor i Stockholm och forskar om mediekommunikation eller något sådant. Verkar vara en riktig frilufsmänniska och det är väl bra, eller?

2. Jag har också mejlat lite mer med Hatt-killen. Han är verkligen rolig och vi har bestämt att vi ska ses på lördag. Han bor också i Stockholm. Det finns dock, på papperet, en negativ sak med honom. Jag ska avslöja det senare.

3. Jag har provat chatten på motesplatsen.se. Den var verkligen dålig och jag blev utkastad hela tiden. Jag har bland annat chattat med en kille som bor här i Uppsala. Han pluggar ekonomi. Känner ni någon rolig ekonom? Nää, jag var rädd för det. En aning färglös känns den här också.

1 kommentar:

Unknown sa...

Jag då? Jag är ju utbildad ekonom!!!