tisdag 14 april 2009

Internetdejting. Lägesrapport 17

Jag har ju den där dejten lördag. Och en annan på tisdag. Den på tisdag, med österrikaren känns helt ok, det ska bli kul, men den andra med Hatt-killen håller jag på och nojar ihjäl mig över. Han verkar så himla självsäker. Och det är väl iochförsig bra, han lär ju inte tro att jag tänker äta upp honom som den här H verkade oroa sig över. Men det känns som om jag behöver fixa lite självsäkerhet, lite kaxighet. Och hur gör man det på fyra dagar? Någon som har något tips?

Inte för att jag har dåligt självförtroende, det har jag inte, inte har jag dålig självkänsla heller. Men om man jämför med den här typen…

Hur ska detta gå?

Hjälpas…

3 kommentarer:

Carina sa...

"Hjälpas ligen" som en riktig burträskare skulle säja!

Lisa sa...

Det stod det först... med en anmärkning att Anne brukar säga det men jag tänkte att det kanske inte är snällt att hänga ut hennes dialekt så där på internet...

Carina sa...

Med tanke på att både din mormor och morfar härstammar från de håriga fotsulornas hemvist så kan du nog uttrycka dig så där ibland du med.