torsdag 2 april 2009

Internetdejting. Lägesrapport 3

Då var jag inne på andra dagen av internetdejtandet. Jag har fått ett erbjudande om 5 dagars gratis VIP medlemskap på match.com så nu har jag kunnat läsa mina meddelanden också därifrån.

Jag har varit ganska sträng när jag valt vilka av alla meddelanden jag svarat på. Jag har inte svarat på brev från män över 35, och inte heller mejlat tillbaks till de som bara skriver en rad. Jag fick ett meddelande från en kille som verkar arg över att han aldrig får några svar. Tror jag det! Han verkar ju så arg! Jag svarade inte heller.

Just nu mejlar jag med fem personer:

Gymnasielärar-killen (från igår)

Kreativa och självständiga killen (också från igår) – verkar väldigt konstnärlig, ärlig och framåt.

Kock-killen  - Uppsalabo med någon sorts cateringverksamhet. Han ska också se Bruce Springsteen…

Hatt-killen – Stockholmskille som gillar hattar och är någon sorts webb-designer. Verkar väldigt trendig och poppig…Kanske lite för mycket…

Enköpings-lärar killen – Har tidigare bott i Uppsala,  jobbar som lärare i svenska och samhällsorienterade ämnen i Enköping. Vi har inte hörts mycket.

Inga kommentarer: