onsdag 1 april 2009

Internetdejting. Lägesrapport 2

Jag har fått svar från Gymnasielärar-killen och mejlat tillbaka. Tänkte först att jag skulle vänta till imorgon med att svara, men det kändes rätt larvigt det med. Vi "pratar" resor och religion, han har också läst en del kurser på Teologen (delvis samma som mig) och jag börjar oroa mig för att jag känner honom "indirekt". Det kanske kan bli pinsamt.

Annars har jag fått en del korta och meningslösa meddelanden, komplimanger och förslag. Inget jag nappat på.

 På den andra sajten kan jag inte läsa mina meddelanden utan bara se att jag fått sådana och vem som har skickat dem. Jag måste betala för att läsa. Där har en Uppsala-kille som beskriver sig själv som "självständig och kreativ" kontaktat mig. Det är precis det orden jag brukar använda för att beskriva mig själv så jag fastnade lite extra. Hans favoritsaker är ”Gitarr, pensel, mina skor”. Tyvärr vet jag alltså inte vad han har skrivit. Vi får se hur jag gör med det där.

Slutligen kan jag berätta att jag fått mejl från en som säger sig gilla tjej-fötter. Jag är visserligen en tjej och har två fötter men särskilt snygga är de inte. Här ser ni en bild på min fina fot. Den andra har inte riktigt lika många naglar

Over and out, eller hur det nu heter.

Inga kommentarer: